Student känslor!

Åhhh.. har varit och kollat på Studenterna i stan och på Reals 3:or när dem sprang ut! vilka himla student känslor jag fick och sen gick det upp för mig och mina kompisar att nästa år är det VÅR tur att vara sådär glada !! Sinnesjukt asså! är jag verkligen så stor nu? :o

Är så himla taggad inför F**CKING STUDENTEN 2013!!!! <3 kommer bli bäst!!!!

vill bara säga att jag kommer sakna dem som tog studenten från real nu.. härliga människor det där.. kommer kännas tomt utan dem! :s

/mathilda

Kommentarer
Postat av: Malin

Hejsan Mathilda! :)

Vad kul att du har sektion 23, för jag har 24!

lite coolt! ;)

2012-07-06 @ 14:15:46
URL: http://jbswednews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0