She's back on track!

ojoj! ja nu är det ju så att jag precis har fått sommarlov så jag sitter här och tar det lite extra lugnt, och då fick jag lust att börja blogga igen för nu på sommaren så har jag ju faktiskt tid och ork! ;)

Dock så blir det väl inte så många inlägg nu dem 2 närmaste veckorna eftersom jag ska jobba på lördag till torsdag som lägerledare på Åby rid och träningsläger :) ska jobba dygnet runt eftersom jag ska sova där också ;) ska bli spännande och roligt men jag är också livrädd för att jag ska göra en massa fel.. men jag har ju Becka till hjälp som är mer rutinerad :))

Efter den veckan är det midsommar och direkt efter midsommar är det dags för ännu en underbar vecka på Ranchens ridläger och nu är jag ridlägerbarn istället för ledare :)) så mysigt och jag längtar jättemycket! Ska bli kul att träffa lille Marley gubben igen :')<3

Efter Ranchens ska jag blogga! :) då ska jag även ta hand om en Quarterhäst som heter Boots Kicking Angel, han är 4 år och ska vara jättesnäll :) det är mammas kompis häst, har aldrig träffat den hästen men det ska bli superspännande! :D

Har börjat rida en privathäst på ridskolan också nu under våren :) Champis heter han och är 13 år :) han är MYCKET speciell men kan vara väldigt trevlig att rida :)
Mazerati är en annan häst som jag har börjat rida mer och mer, mina kompisar hyrde honom ifrån ridskolan men dem vågade inte rida ut så det fick jag göra! sen började dem tröttna på att han var så jobbig och stretig så då började vi rida dressyr pass också :) i början gick det inte så bra men nu har jag börjat hitta knapparna och han är superfin när man väl ridit igenom honom!!! gulle hästen <3

Sen har vi ju lille Ville också :') mysisen <3 han är bäst! rider honom mycket och vi funkar super ihop enligt mig ;)



/ mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0