lite random barre !

Har precis sett på "The Beach" igen, gjorde det igår natt också :) bra film , spännande oså :)

har lite "filmmaraton" varje kväll nu för tiden :p igår såg jag "What's eating Gilbert Grape" och "The Beach" , idag såg jag "Justin Bieber , Never Say Never - directors fan cut" , "Revolutionary Road" och "The Beach" :) haha bara Leonardo DiCaprio filmer förutom Justin Biebers film :) men det är så det ska va! vill man se bra filmer med bra skådespeleri så gör man det! :D

gick upp vid 13.00 idag/igår , hehe var lite seg :p och sen åt jag frukost och fikade lite... efter det åkte jag till stallet :D skötte om Villes sår , han har bråkat med dem andra hästarna i hagen ... -.- oså mockade jag , gjorde höpåsar och rykta , ni vet det vanliga :p

har förresten hämtat mina John Whitaker ridbyxor! :D asnöjd verkligen!!! så himla underbara!! har ett par marinblå :D älskar dem <3


kom på att jag inte hade visat nån bild på min sköthäst Ville! här har ni :)) han är för goo :') <3
saknar dock kajsa .. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0