vädret...

vädret var SKIT när vi red hästarna till hagen! DET ÖSTE NER REGN! hästarna var blöta och vi var dyngsura! Nikita var duktig och klafsa fram genom allt vatten :) duktig hest!

hästarna tyckte det var jättekul att få komma ut och det galloperade iväg direkt ;)
när vi lämnat hästarna så var vi skapligt blöta och då skulle vi ju GÅ tillbaka till stallet också! När vi kom tillbaka till stallet var vi helt blöta ... ingen av oss var torr någonstans!  Riktigt jobbigt!! haha blöta ridbyxor är inget vidare ....

men jag lever och sitter i min jumpsuit och myser i värmen här hemma nu!

på söndag ska jag hämta Ville från hagen , jag ska bli skötare på honom tror jag :) han är uuur gullig! ska ta en bild och lägga upp så ni får se! men han är en typisk mys häst , precis som kajsa ! dem är väldigt lika i sättet så därför tror jag att Ville passar mig :) han pussas på munne <3 gullet!

goddnatt och kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0