trött !

har varit i stallet i onsdags och torsdags är helt slutkörd efter det! har inte hunnit komma in i att arbeta mkt ... hade ju nyss lov ! xd
men i onsdags när klassen var på hageby så red jag världens sötaste häst! :D skit söt!<3 pigg som bara den ;)

såååå söt ! <3
han var jätteduktig och det gick faktiskt bra :)

igår hade jag praktik tsm med josse på åby , vi fick plåstra om zamira och nikita som hade haft ett riktigt slagsmål! de blödde ganska mkt :s men det var inget allvarligt! båda dem hästarna är "bitchiga" mot de andra hästarna i hagen och det här var första gången dem gick tsm så det blev lite bitch fight :p

idag skulle jag ha gått i skolan till 12 men vår lärare var sjuk så vi gick i skolan från halv 9 till kvart över 9 sen gick jag , anna , therese och josse på stan och åt och chilla oså ;) kom hem vid 6 xd

såå har de här dagarna sett ut och jag är slutkörd! imorgon ska jag till nfk och se när therese tävlar och hålla olle lite sällskap :) haha han är hästskötare ;) det blir trevligt :)

kram1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0