dagen i stallet

har varit i stallet hela dagen :) från 10 till kl 7 :)
hämtade plexus ifrån beteshagen och sen gick jag med kajsa till beteshagen :) haha det har regnat mkt så mina skor bler hur leriga som helst!

sen chillade jag bara typ länge ;)

sen red jag ju mn första lektion på terminen .. gick dåligt! just nu är typ alla hästar och vilar eller så är dem skadade så jag fick marcell .... en häst som jag bara sätt gå med i nybörjar grupper osv. kändes sisådär när jag fick veta det ... han är typ liten stor häst så jag trodde att han skulle gå av! hoppas jag får en häst som passar min storlek bättre nästa gång! men marcell då, han var seg, stel och satte mulen i vädret så fort man ville arbeta honom ... ae ingen mathhilda högberg häst där inte ... men vi klarade oss genom lektionen och marie sa att hon tyckte att jag jobbade honom på rätt sätt och att han kan vara lite motvillig ibland..

hoppas som sagt på en bättre häst nästa gång , så det känns rätt liksom :) vill gärna ha plexus eller anaiis , helst ville om han får gå nästa vecka! kraken har fått et djupt sår :/ ser ut som om han har stuckit sig i hagen på en pinne eller nåt annat vasst :/ stackarn! <3

kram på er ! imorgon börjar skolan och jag är faktiskt taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0